Tehnična navodila za pisanje diplomske naloge,magistrske naloge Seznam forumov Tehnična navodila za pisanje diplomske naloge,magistrske naloge
Tehnična navodila za pripravopisanjediplomske naloge,magistrske naloge,pravilnik o diplomiranju,tehnična navodila za urejanje besedila diplomske naloge diplomska naloga,tehnična navodila za magistrsko nalogo,tehnična navodila za urejanje magistrske naloge
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Tehnična navodila za pisanje magistrske naloge Ekonomska fak
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 30, 31, 32  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Tehnična navodila za pisanje diplomske naloge,magistrske naloge Seznam forumov -> Kontakt - MojSTUDIJ.com
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ninanana123



Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:11
Prispevkov: 998

PrispevekObjavljeno: 31 Avg 2014 13:23    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome Odgovori s citatom

6. Študent lahko zahteva do 30 minut časa za pripravo odgovorov ali pa takoj odgovori na zastavljena vprašanja. Nato komisija v odsotnosti študenta in drugih navzočih sklepa o skupni oceni magistrskega dela in ustnega zagovora. Predsednik komisije vpiše oceno v zapisnik o zagovoru magistrskega dela, ki ga podpišejo vsi člani komisije (priloga B4). Uspešnost oz. neuspešnost se ocenjuje z ocenami od 1 – 10, pri čemer so ocene od 1 – 5 negativne, od 6 – 10 pa pozitivne.
7. Predsednik komisije za zagovor magistrskega dela v navzočnosti javnosti sporoči študentu uspeh zagovora in pridobljeni strokovni naslov.
8. Skupni čas zagovora magistrskega dela praviloma ne presega 120 minut.
9. Po uspešno opravljenem zagovoru pristojni Službi izračuna zaključno oceno študija kandidata in mu izstavi potrdilo o magistriranju (Priloga C1).

V primeru, da komisija kakovost študentove predstavitve magistrskega dela in odgovorov na zastavljena vprašanja, s tem pa tudi zagovor magistrskega dela oceni kot neuspešnega, prejme študent kopijo podpisanega zapisnika o zagovoru magistrskega dela, na osnovi katerega lahko v roku 5 delovnih dni na članici vloži prošnjo za ponovni zagovor. Članica kandidatu omogoči ponovitev zagovora v roku treh mesecev in izda sklep o ponovitvi zagovora pred komisijo v isti sestavi.

Možna je samo ena ponovitev zagovora magistrskega dela. Če tudi v drugem poskusu zagovor ni uspešen, mora študent v skladu z določili tega pravilnika prijaviti novo temo.

V primeru, da je bilo v delu med zagovorom ugotovljeno nekaj manjših napak, npr. glede tipkopisa, slovničnih napak, navajanja literature idr., je možno delo oceniti vsebinsko pozitivno in zagovor pogojno sprejeti kot zadovoljiv. Vendar lahko predsednik komisije v takem primeru zahteva, da kandidat v svojem magistrskem delu odpravi ugotovljene napake in ga v 30 dneh znova odda v referat za podiplomski študij. Mentor (ali po dogovoru komisije za obrambo drugi član komisije za zagovor) preveri, ali je kandidat napake odpravil in šele nato se mu izda potrdilo o uspešno končanem magistrskem študiju.


14. člen
Predsednik komisije za zagovor magistrskega dela pošlje zapisnik o zagovoru magistrskega dela z vso dokumentacijo pristojni službi, ki ga vloži v osebni karton študenta – kandidata. Obvezne priloge zapisnika so poročilo mentorja in vprašanja članov komisije za zagovor.

Zapisnik o zagovoru magistrskega dela je temeljni dokument, ki omogoča promocijo študenta – kandidata v doseženi strokovni naslov in podelitev magisterija.

Študent je dolžan najkasneje v roku 14 dni po zagovoru oddati trdo vezan izvod magistrskega dela v bordo rdeči barvi (priloga D1) ter elektronski izvod celotnega diplomskega dela za objavo v sistem e-diplom (DKUM), katerega podrobnosti urejajo "Navodila o pripravi in oddaji e-diplom". V kolikor so v magistrskem delu popravki, študent ponovno odda končno verzijo magistrskega dela v sistem DKUM. Ob tem odda tudi izjavo o istovetnosti tiskanega in elektronskega izvoda diplomskega dela in o dovoljeni objavi osebnih podatkov diplomantov (Priloga C), EPF pa diplomantu izda ustrezno potrdilo o diplomiranju (Priloga C1).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ninanana123



Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:11
Prispevkov: 998

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2014 13:33    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome Odgovori s citatom

15. člen
Kandidat ima pravico, da se z oceno zagovora magistrskega dela ne strinja. V primeru nestrinjanja mora kandidat v roku 2 delovnih dni vložiti pisno pritožbo zoper oceno v pristojni Službi. Pritožbo obravnava prodekan za raziskovalno dejavnost.


5 PODELITEV DIPLOM O MAGISTERIJU


5.1 Termini za podelitev diplom o magisteriju

16. člen
Senat EPF določi v študijskem koledarju za akademsko leto dva termina za podelitev diplom o magisteriju.


17. člen
Študentom – kandidatom na študijskem programu 2. stopnje se podeljujejo diplome o magisteriju v pomladanskem in jesenskem terminu.


5.2 Obveščanje kandidatov o podelitvi diplom o magisteriju

18. člen
Pristojni Služba fakultete obvesti kandidate o slavnostni podelitvi diplom o magisteriju na posebnem vabilu, ki ga podpiše dekan članice UM.

Dekan z vabilom na slovesno podelitev povabi tudi ožje svojce kandidata, po potrebi pa tudi strokovnjake iz prakse, ki so povezani z izdelavo magistrske naloge.


19. člen
Vabilu je priložen protokol o podelitvi diplom o magisteriju.

Tako vabilo kot protokol o podelitvi diplom o magisteriju sta pripravljena na kvalitetnejšem papirju, kjer so jasno vidni simboli univerze in fakultete.

Vabilo s protokolom se kandidatom pošlje najmanj deset dni pred podelitvijo.


5.3 Protokol o podelitvi diplom o magisteriju

20. člen
Podelitev diplom o magisteriju se opravi svečano po naslednjem okvirnem protokolu:
1. Vabljeni (kandidati, svojci in drugi gosti) se v prostoru zberejo pred podelitvijo.
2. Podelitvi diplom o magisteriju prisostvujejo tudi pristojni prodekan, mentorji in drugi profesorji.
3. Dekan, odet v dekanske insignije, vstopi zadnji.
4. Dekan prisotne nagovori s krajšim govorom.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ninanana123



Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:11
Prispevkov: 998

PrispevekObjavljeno: 02 Sep 2014 07:45    Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge Odgovori s citatom

5. Po govoru dekan pristopi k podelitvi diplom o magisteriju: diplome o magisteriju izroči po abecednem vrstnem redu in omeni tudi tiste, ki se podelitve niso mogli udeležiti.
6. Dekan zaključi svečanost.


6 EVIDENCA MAGISTROV

21. člen
Fakulteta oblikuje zbirko podatkov o svojih magistrih kot evidenco izstavljenih diplom o magisteriju (knjiga magistrov).

Zbirka podatkov vsebuje:
a) ime in priimek magistra,
b) datum rojstva magistra,
c) naslov teme,
d) datum zagovora magistrskega dela,
e) skupno oceno magistrskega dela ter povprečno oceno izpitov,
f) zaključen študijski program (in usmeritev),
g) podeljeni strokovni naslov,
h) številko indeksa.

Zbirka podatkov o magistrih je sestavni del informacijskega sistema univerze in je objavljena na spletnih straneh članice.
Zapisnik o zagovoru magistrskega dela skupaj z vsemi drugimi dokumenti osebnega kartona študenta – kandidata se izloči iz evidence študentov in se prenese ter hrani v posebni kartoteki magistrov.

Univerza skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov organizira elektronsko bazo magistrov, katere namen je informiranje javnosti o identiteti magistrov, ki so uspešno zaključili študij in magistrirali v posameznih letih na Univerzi v Mariboru. Dostop do baze magistrov je brezplačen in javen.

7 KONČNE DOLOČBE

22. člen
Obrazci, navedeni v tem pravilniku, so priloga in sestavni del pravilnika.


23. člen
Ta pravilnik začne veljati osmi dan po potrditvi na Senatu EPF.

S pričetkom veljavnosti tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o postopku priprave in zagovora magistrskega dela na študijskem programu 2. stopnje, z dne 18.3.2011.


Prof. dr. Samo Bobek,
dekan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ninanana123



Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:11
Prispevkov: 998

PrispevekObjavljeno: 03 Sep 2014 07:45    Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge Odgovori s citatom

Priloga A1


UNIVERZA V MARIBORU

__________________________________________________
(ime članice UM)


Ime in priimek: _____________________
Naslov: ___________________________
Vpisna številka: ________________


PRIJAVA TEME ZA MAGISTRSKO DELO



Podpisani-a ____________________________________, študent-ka študijskega programa 2. stopnje ________________________________________________________________________,usmeritev ______________________________________, prosim za dodelitev teme magistrskega dela z naslovom ___________________________________________________________________

naslov v angleškem jeziku ______________________________________________________


pod mentorstvom: __________________________ Podpis mentorja: __________________


pod somentorstvom: ________________________ Podpis somentorja: _________________


Podpisani-a izjavljam, da bom magistrsko delo sestavil-a sam-a in se zavedam morebitnih kazenskih in disciplinskih posledic, če bi za izdelavo dela uporabljal-a nedovoljena sredstva.




Datum: _______________
Podpis kandidata-ke:

_____________________




Priloge:
• dispozicija magistrskega dela
• delovni življenjepis
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ninanana123



Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:11
Prispevkov: 998

PrispevekObjavljeno: 04 Sep 2014 07:48    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome Odgovori s citatom

Priloga A2

UNIVERZA V MARIBORU

__________________________________________________
(ime članice UM)


Številka: _________________
Datum: __________________


SKLEP O MAGISTRSKEM DELU

1. ________________________________, študent-ka študijskega programa 2. stopnje ________________________________, izpolnjuje pogoje, zato se mu dovoljuje izdelati magistrsko delo.

2. Tema magistrskega dela je s področja katedre _________________________________________________________________________

Mentor-ica: ____________________________
Somentor-ica: __________________________

3. Datum veljavnosti teme: _________________

4. Tema podaljšana: _______________________

5. Naslov magistrskega dela: ______________________________________________________
___________________________________________________________________________

6. Angleški naslov magistrskega dela: ____________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________

7. Vsebina (kazalo) magistrskega dela: _______________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Magistrsko delo je potrebno izdelati skladno z »Navodili za izdelavo magistrskega dela« in ga do _____________ v ____ izvodih oddati v pristojno Službo.


Mentor:_________________ Somentor:_______________


Predstojnik usmeritve: Prodekan za raziskovalno dejavnost:

________________________ ____________________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ninanana123



Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:11
Prispevkov: 998

PrispevekObjavljeno: 05 Sep 2014 07:52    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome Odgovori s citatom

Priloga B1



UNIVERZA V MARIBORU

EKONOMSKO-POSLOVNA FAKULTETA



IZJAVA O USTREZNOSTI MAGISTRSKEGA DELA



Podpisani mentor ___________________________________________ izjavljam, da je študent
(ime in priimek mentorja) IZPOLNI ŠTUDENT


________________________________na programu 2. stopnje »Ekonomske in poslovne vede«
(ime in priimek študenta-tke) IZPOLNI ŠTUDENT


izdelal magistrsko delo z naslovom:


_________________________________________________________________________________
(naslov magistrskega dela v slovenskem jeziku) IZPOLNI ŠTUDENT


_________________________________________________________________________________


_________________________________________________________________________________
(naslov magistrskega dela v angleškem jeziku) IZPOLNI ŠTUDENT






v skladu z odobreno temo magistrskega dela, s »Pravilnikom o postopku priprave in zagovora magistrskega dela na študijskem programu 2.stopnje na EPF« in mojimi navodili. Preveril in pregledal sem poročilo o plagiatorstvu.



Datum in kraj: __________________
Podpis mentorja

______________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ninanana123



Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:11
Prispevkov: 998

PrispevekObjavljeno: 07 Sep 2014 18:57    Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge Odgovori s citatom

Priloga B2

UNIVERZA V MARIBORU
EKONOMSKO-POSLOVNA FAKULTETA, MARIBOR

PREDLOG ZA IMENOVANJE ČLANOV KOMISIJE
ZA ZAGOVOR MAGISTRSKEGA DELA

Kandidat:
Program:
Usmeritev študija:
Redni študij Izredni študij

Tema diplomskega dela:

Mentor:

Predlog komisije (izpolni mentor)
v naslednji sestavi:

• __________________________ predsednik-ica,
• __________________________ mentor-ica,
• __________________________ član / somentor-ica (če je imenovan-a),

Datum zagovora: Ura zagovora: Prostor:


Maribor, Podpis mentorja:


Izpolni predstojnik usmeritve
Predlagam spremembo članov komisije:

............... ............................................................. predsednik

............................................................................ član

Maribor, Podpis:


Izpolni dekan oz. pooblaščeni prodekan
Predlagam spremembo članov komisije:

............... ............................................................. predsednik

............................................................................ član

Maribor, Podpis:
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ninanana123



Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:11
Prispevkov: 998

PrispevekObjavljeno: 08 Sep 2014 07:58    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome Odgovori s citatom

Priloga B3

UNIVERZA V MARIBORU

__________________________________________________
(ime članice UM)

Št.indeksa:______________
Datum: ________________


ODLOČBA
O IMENOVANJU KOMISIJE ZA ZAGOVOR MAGISTRSKEGA DELA NA ŠTUDIJSKEM PROGRAMU 2. STOPNJE

Imenujem komisijo za zagovor magistrskega dela z naslovom

_________________________________________________________________________________


naslovom v angleškem jeziku___________________________________________________________

kandidata-tke

____________________,
(ime in priimek)

________________________________,
(naslov bivališča)

študenta-ke na študijskem programu ___________________________________________,

v naslednji sestavi:

1. __________________________ predsednik-ica,
2. __________________________ mentor-ica,
3. __________________________ somentor-ica (če je imenovan-a),
4. __________________________ član-ica.

Zagovor magistrskega dela bo dne ________________ ob ________________ uri na ___________________________________________________________________.
(ime članice UM, prostor, naslov)

Obvestiti:
1. kandidata-tko
2. člane komisije
3. javnost na oglasni deski oz. na spletnem portalu fakultete
4. arhiv
Dekan:
___________________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ninanana123



Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:11
Prispevkov: 998

PrispevekObjavljeno: 09 Sep 2014 07:52    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome Odgovori s citatom

Priloga B4

UNIVERZA V MARIBORU

__________________________________________________
(ime članice UM)

ZAPISNIK
O ZAGOVORU MAGISTRSKEGA DELA NA ŠTUDIJSKEM PROGRAMU 2. STOPNJE

Kandidat-ka __________________________________________________,
stanujoč-a ____________________________________________________,
študent-ka študijskega programa 2. stopnje __________________________________________________________________________,
usmeritev _______________________________________________,
je pripravil-a magistrsko delo pri predmetu ________________________________________ s področja katedre______________________________________________________________ ______
z naslovom _________________________________________________________________.

z naslovom v angleškem jeziku ________________________________________________________

Zagovor je bil dne ____________ ob ________ uri.

Komisija je pregledala magistrsko delo in ugotovila, da je izdelano v skladu z danimi navodili. Glede na ugotovitev je bilo sklenjeno, da se kandidatu-ki dovoli opravljati ustni zagovor pred komisijo v sestavi:

1. __________________________ predsednik-ca,
2. __________________________ mentor-ica,
3. __________________________ somentor-ica (če je imenovan-a),
4. __________________________ član-ica.

Po opravljenem zagovoru je komisija ugotovila, da je kandidat-ka uspešno končal-a drugostopenjski magistrski študijski program ______________________________________________________, usmeritev _____________________________________ in si pridobil-a strokovni naslov _____________________________________________________________.

Ocena:
skupna ocena magistrskega dela in ustnega zagovora ___________


Mentor-ica:

____________________
Somentor-ica:

____________________ Predsednik-ca komisije:

_____________________ Člani komisije :

_____________________

_____________________

_____________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ninanana123



Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:11
Prispevkov: 998

PrispevekObjavljeno: 10 Sep 2014 07:35    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome Odgovori s citatom

Priloga C

UNIVERZA V MARIBORU

EKONOMSKO-POSLOVNA FAKULTETA



IZJAVA O ISTOVETNOSTI TISKANE IN ELEKTRONSKE VERZIJE MAGISTRSKEGA DELA IN OBJAVI OSEBNIH PODATKOV DIPLOMANTOV



Ime in priimek diplomanta-tke: ________________________________________
Vpisna številka: _______________________________________________________
Študijski program: _____________________________________________________
Naslov zaključnega dela: ______________________________________________________
________________________________________________________________________________
Mentor: __________________________________________________
Somentor: __________________________________________________



Podpisani-a ________________________ izjavljam, da sem za potrebe arhiviranja oddal elektronsko verzijo zaključnega dela v Digitalno knjižnico Univerze v Mariboru. Diplomsko delo sem izdelal-a sam-a ob pomoči mentorja. V skladu s 1. odstavkom 21. člena Zakona o avtorskih in sorodnih pravicah (Ur. l. RS, št. 16/2007) dovoljujem, da se zgoraj navedeno zaključno delo objavi na portalu Digitalne knjižnice Univerze v Mariboru.

Tiskana verzija zaključnega dela je istovetna elektronski verziji, ki sem jo oddal za objavo v Digitalno knjižnico Univerze v Mariboru. Podpisani izjavljam, da dovoljujem objavo osebnih podatkov vezanih na zaključek študija (ime, priimek, leto in kraj rojstva, datum diplomiranja, naslov diplomskega dela) na spletnih straneh in v publikacijah UM.



Datum in kraj:
Podpis diplomanta-tke:

___________________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ninanana123



Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:11
Prispevkov: 998

PrispevekObjavljeno: 11 Sep 2014 08:00    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome Odgovori s citatom

Priloga C1


UNIVERZA V MARIBORU

__________________________________________________
(ime članice UM)


Številka: ____________________
Datum: _____________________



POTRDILO O MAGISTRIRANJU

______________________________________________ Univerze v Mariboru potrjuje, da je
(ime fakultete)
g.-ga. ____________________________, rojen-a ______________________ dne ________
(ime in priimek magistra-re) (datum, kraj) (datum)
magistriral-a po študijskem programu 2. stopnje _____________________________________,
(študijski program)
usmeritev _________________________________.
(študijska smer)
______________________________________________Univerze v Mariboru mu-ji priznava
(ime fakultete)
izobrazbo 2. stopnje in podeljuje strokovni naslov

_______________________________________________________.



Potrdilo je izdano, ker diploma o magisteriju še ni podeljena in velja, dokler se ta ne podeli. Skladno z 21. točko 28. člena Zakona o upravnih taksah (Ur. l. RS št. 8/2000, 44/2000, 81/2000) je to potrdilo takse prosto.


Dekan:

_________________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ninanana123



Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:11
Prispevkov: 998

PrispevekObjavljeno: 12 Sep 2014 07:59    Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge Odgovori s citatom

Priloga D1



Priloga D2


1. Struktura pisnega dela Priloga D3
Struktura vsakega pisnega dela je sledeča:
• naslovna stran platnice (samo v trdo vezanem izvodu zaključnega dela),
• notranja naslovna stran,
• zahvala (ni obvezna),
• povzetek in abstract s ključnimi besedami v slovenskem in tujem (angleškem ali nemškem) jeziku (samo v zaključnih delih),
• kazalo vsebine,
• kazalo slik (če jih pisno delo vključuje),
• kazalo tabel (če jih pisno delo vključuje),
• seznam okrajšav (če jih pisno delo vključuje),
• uvod,
• jedro,
• sklep,
• seznam uporabljene literature in virov,
• morebitne priloge.
Vsebina dela mora biti v skladu z naslovom. Tega se moramo zavedati že ob izbiri teme. Izberemo tako temo, da lahko najdemo primerno literaturo in vire.
Obseg celotnega zaključnega dela (od vključno poglavja Uvod do vključno poglavja Sklep):
• BMAG: od 60 do 70 strani osnovnega besedila.
Pri trdo vezanih izvodih zaključnih del je določena barva platnic ter barva besedila na platnicah in sicer:
• BMAG: bordo rdeča barva platnic, srebrne črke.
Za posamezno vrsto pisnih del je pripravljena predloga (angl. template), ki jo najdete na portalu Ekonomsko-poslovne fakultete, v razdelku Pravilniki za prijavo teme in zagovor sklepnega dela, v okviru posameznega študijskega programa.
Zahvalo napišemo, če se želimo posebej zahvaliti vsem tistim, ki so nam omogočili raziskavo in nam pomagali pri nastajanju pisnega dela. Zahvalo napišemo na naslednjo stran za naslovnico. Stran z zahvalo ne vsebuje številke strani, zahvala pa se nahaja na dnu strani.
V povzetku na kratko opredelimo temo, ki jo obravnavamo v pisnem delu. V povzetku na zgoščen način kratko predstavimo problem, predmet obdelave in cilj naloge. Prav tako na kratko predstavimo dobljene rezultate in sklepe. V povzetku pisnega dela ne predstavljamo eksplicitno namena, ciljev in metod dela, saj to naredimo šele v uvodu. Povzetek mora biti napisan v slovenskem in tujem jeziku (angleščina ali nemščina).

Povzetek se prične na lihi strani, ki ni številčena. Naslovu Povzetek (velike črke, 16 pik) sledita dve prazni vrstici (24 pik). V predlogi je v ta namen nastavljen slog Naslov – brez kazala. Velikost besedila v povzetku je 12 pik, neodebeljeno in obojestransko poravnano. V predlogi je v ta namen nastavljen slog Navaden. Med besedilom povzetka in ključnimi besedami je prazna vrstica (12 pik). Sledi besedilo »Ključne besede:« (odebeljeno, vključno z dvopičjem). Nato sledijo ključne besede v velikosti 12 pik, neodebeljene in obojestransko poravnane. Za ključnimi besedami v slovenskem jeziku sledita dve prazni vrstici (24 pik).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ninanana123



Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:11
Prispevkov: 998

PrispevekObjavljeno: 13 Sep 2014 12:02    Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge Odgovori s citatom

Naslovu povzetka v tujem jeziku (Abstract ali Zusammenfassung)(velike črke, 16 pik) sledita dve prazni vrstici. V predlogi je v ta namen nastavljen slog Naslov – brez kazala. Besedilo povzetka in ključne besede v tujem jeziku so oblikovani enako kot v slovenskem jeziku.

Obseg povzetka:
• Bolonjski magistrski program: največ ena stran za povzetek in ključne besede v slovenskem jeziku in največ ena stran za povzetek in ključne besede v tujem jeziku.
Ključne besede navedemo v eni vrstici, ne uporabimo vrstičnih oznak. Običajno ključnih besed ni več kot 5 ali 6.

Kazalo vsebine je po vrstnem redu urejen seznam naslovov poglavij in podpoglavij, ki odraža strukturo in vsebinsko členitev našega pisnega dela. Po navadi ne obsega več kot tri ravni naslovov, razen pri daljših pisnih delih. Kazalo se začne s poglavjem Uvod. V kazalu niso vključeni naslovi Povzetek, Abstract/Zusammenfassung, Kazalo, Kazalo slik, Kazalo tabel in Seznam okrajšav. Kazalo oblikujem, ko je pisno delo zaključeno.

Pozor: Poglavja morajo biti sestavljena iz več kot samo enega podpoglavja.

Kazalo se vedno začne na lihi strani. Za naslovom Kazalo (velike črke, 16 pik) sta dve prazni vrstici (24 pik). V predlogi je v ta namen nastavljen slog Naslov – brez kazala. Velikost besedila v kazalu za naslove prve ravni (slog Naslov 1) je 12 pik in odebeljeno, za naslove druge ravni (slog Naslov 2) je 10 pik in odebeljeno ter za naslove tretje ravni (slog Naslov 3) je 10 pik in ne odebeljeno. Pri posameznih podpoglavjih znotraj poglavja je razmik med vrsticami enojen. Med glavnimi poglavji pa je razmik 12 pik. V kazalu so navedene tudi številke strani, ki omogočajo, da hitro najdemo določeno poglavje.

Vsako zaključno delo vsebuje kazalo slik, ki se nahaja na novi strani za kazalom vsebine. Z oznako Slika označimo vse grafične elemente razen tabel (grafične prikaze, fotografije, zemljevide, ilustracije itd). Kazalo slik vključuje napis, zaporedno številko, vsebinski naslov in številko strani.

Za naslovom Kazalo slik (velike črke, 16 pik) sta dve prazni vrstici (24 pik). V predlogi je v ta namen nastavljen slog Naslov – brez kazala. Velikost ostalega besedila kazala slik je 10 pik in razmik med vrsticami je enojen. V kazalu so navedene tudi številke strani, ki omogočajo, da hitro najdemo določeno sliko.

Vsako pisno delo lahko vsebuje kazalo tabel, ki vključuje napis, zaporedno številko, vsebinski naslov in številko strani.

Za kazalom slik vstavimo dve prazni vrstici (24 pik) in nato napišemo naslov Kazalo tabel. Za naslovom Kazalo tabel (velike črke, 16 pik) sta dve prazni vrstici (24 pik). V predlogi je v ta namen nastavljen slog Naslov – brez kazala. Velikost besedila kazala tabel je 10 pik in razmik med vrsticami je enojen. V kazalu tabel so navedene tudi številke strani, ki omogočajo, da hitro najdemo določeno tabelo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ninanana123



Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:11
Prispevkov: 998

PrispevekObjavljeno: 15 Sep 2014 13:36    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome Odgovori s citatom

Po potrebi sledi naslov Seznam okrajšav. Če v pisnem delu uporabljamo okrajšave, potem pri prvem zapisu besedne zveze le to napišemo v celoti, v oklepaju pa napišemo »v nadaljevanju« in definiramo kratico. Od tega mesta dalje v pisnem delu vedno uporabljamo definirano kratico. Če je teh kratic več in niso splošno znane, se navedejo v seznamu okrajšav, ki se nahaja za kazalom tabel.

Za kazalom tabel vstavimo dve prazni vrstici (24 pik) in nato napišemo naslov Seznam okrajšav (velike črke, 16 pik), za katerim sta dve prazni vrstici (24 pik). V predlogi je v ta namen nastavljen slog Naslov – brez kazala. Velikost besedila seznama okrajšav je 10 pik in razmik med vrsticami je enojen.

Pisni delo je v vsebinskem delu sestavljeno iz uvoda, jedra in sklepa.

Z uvodom bralca uvedemo v vsebino pisnega dela in mu pojasnimo področje in opredelimo problem, definiramo namen in cilje raziskave, navedemo predpostavke in omejitve ter na kratko opišemo uporabljene metode raziskovanja.

Poglavje Uvod se nahaja na lihi strani in se začne s številko strani 1. Vključuje štiri podpoglavja:
1.1 Opis področja in opredelitev problema
1.2 Namen, cilji in hipoteze raziskave
1.3 Predpostavke in omejitve
1.4 Predvidene metode raziskovanja
Jedro predstavlja glavni del pisnega dela. V njem bolj podrobno in obsežneje opišemo stvari, ki smo jih na kratko zapisali v uvodu ter vse dodatno besedilo. V jedru tako podrobno opišemo izbrano temo in jo razvijamo ter pojasnjujemo. Držimo se pravila, da problem najprej predstavimo s splošnega vidika in nato logično preidemo na posamezni podrobnejši problem/pogled. Jedro mora biti logično strukturirano in razčlenjeno na več smiselnih poglavij. To pomeni, da lahko ima tudi več kot tri poglavja, saj navadno vsebinska poglavja členimo še na več podpoglavij (npr. 2.1). Podpoglavja ne smejo biti predolga niti prekratka (manj kot pol strani) in jih ne sme biti preveč. Vsebinski sklopi morajo biti logično povezani, kar pomeni, da je vsak naslednji smiselno nadaljevanje prejšnjega.

Sklep je obvezen del vsakega pisnega dela. Vsebuje naše sklepne misli in jedrnat povzetek vsebine naloge. Zato v tem delu pisnega dela na kratko analiziramo svoje delo, povzamemo osnovne ugotovitve in predloge, komentiramo dosežene cilje v primerjavi s postavljenimi cilji, navedemo lastna spoznanja in odprte probleme. V sklepu prav tako potrdimo ali ovržemo hipoteze in izpostavimo probleme, s katerimi smo se srečevali pri pisanju naloge. Opozorimo lahko tudi na omejitve raziskave in na teme, ki bi jih bilo potrebno podrobneje obdelati, pa tega v pisnem delu nismo storili. Nakažemo možnosti nadaljnjega raziskovanja. Sklep nikakor ne sme vsebovati slik, tabel in drugih grafičnih elementov. Obseg:
• Na magistrskem študiju vsaj 2 strani ali več.
Vsako zaključno delo vsebuje seznam literature in virov, ki se nahaja na novi strani za sklepom.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ninanana123



Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:11
Prispevkov: 998

PrispevekObjavljeno: 16 Sep 2014 08:23    Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge Odgovori s citatom

Za naslovom literatura in viri (velike črke, 16 pik) sta dve prazni vrstici (24 pik). Velikost besedila je 12 pik in razmik med vrsticami je enojen (slog Naslov 1). Nato navedemo seznam uporabljene literature in virov. Vsak navedek je v svoji vrstici (velikost 12 pik, obojestranska poravnava) in se konča z ločilom pika. Med posameznimi navedki je ena prazna vrstica.

Navedki morajo biti urejeni po abecednem vrstnem redu in oštevilčeni z arabskimi številkami.

Podrobnejša navodila za pripravo seznama literature in virov in navajanje literature v besedilu so navedena v nadaljevanju.

Priloge sestavljajo samostojno poglavje in so zadnja in neobvezna sestavina pisnega dela ter se začnejo na lihi strani za seznamom literature in virov. Pod priloge sodi vse tisto gradivo, ki ga zaradi obsežnosti v besedilu ni bilo mogoče predstaviti in ki bistveno doprinese h kakovosti in celovitosti pisnega dela.

Če je prilog več, potem na prvi strani prilog sledi kazalo prilog. V tem primeru za naslovom Priloge (velike črke, 16 pik) sta dve prazni vrstici (24 pik). V predlogi je v ta namen nastavljen slog Naslov – brez številke. Velikost ostalega besedila kazala prilog je 10 pik in razmik med vrsticami je enojen. V kazalu so navedene tudi številke strani, ki omogočajo, da hitro najdemo določeno prilogo.

2. Navajanje literature in virov
Za vsako misel, ki jo povzemamo po drugem viru ali virih, je potrebno korektno navesti, iz katerega vira je povzeta. Vse vire, ki so uporabljeni in navedeni v besedilu, je potrebno zapisati v seznamu literature in virov. V seznamu morajo biti navedeni izključno viri, ki so dejansko uporabljeni. Viri morajo biti navedeni v besedilu in v seznamu popolno in točno, kajti pomanjkljivosti zmanjšujejo vrednost dela in kratijo avtorske pravice.

Za izdelavo pisnega dela mora študent poiskati, zbrati in pregledati literaturo in vire, ki so že napisani in objavljeni na področju, ki ga obdeluje v raziskavi. Literatura in viri so lahko zelo različni. Uporabi se znanstvena in strokovna literatura, statistični in drugi uradni podatki, dokumenti, ki jih dobimo v organizaciji (interno gradivo), članki iz različnih revij in časopisov ter spletni viri. V literaturi in virih ustrezno upoštevamo tuje ter domače vire.

Pozor: Kadar uporabimo dobesedni navedek, je to potrebno ustrezno označiti v dobesednem navedku (z narekovaji). Sklicujemo se na vse avtorje in inštitucije, katerih besedila in podatke smo pri svoji raziskavi uporabili oz. povzeli. Literaturo in vire navajamo sproti v besedilu in seznamu literature in virov. Vsa literatura in viri s seznama morajo biti vsaj enkrat uporabljeni v besedilu. Prav tako mora veljati, da je vsaka navedba literature in virov v besedilu zavedena tudi v seznamu literature in virov.

Pri navajanju literature in virov v seznamu moramo biti pozorni na uporabo ločil in poševni tisk.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Tehnična navodila za pisanje diplomske naloge,magistrske naloge Seznam forumov -> Kontakt - MojSTUDIJ.com Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 30, 31, 32  Naslednja
Stran 23 od 32

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.