Tehnična navodila za pisanje diplomske naloge,magistrske naloge Seznam forumov Tehnična navodila za pisanje diplomske naloge,magistrske naloge
Tehnična navodila za pripravopisanjediplomske naloge,magistrske naloge,pravilnik o diplomiranju,tehnična navodila za urejanje besedila diplomske naloge diplomska naloga,tehnična navodila za magistrsko nalogo,tehnična navodila za urejanje magistrske naloge
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Poslovno-komercialna šola Celje Višja strokovna šola DISPOZ

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Tehnična navodila za pisanje diplomske naloge,magistrske naloge Seznam forumov -> Tehnična navodila za pisanje urejanje besedila diplome magistrske naloge Fakulteta za organizacijske vede (FOV)
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
mojbozicek
Administrator foruma


Pridružen/-a: 29.01. 2011, 16:37
Prispevkov: 422

PrispevekObjavljeno: 07 Jun 2011 08:24    Naslov sporočila: Poslovno-komercialna šola Celje Višja strokovna šola DISPOZ Odgovori s citatom

Poslovno-komercialna šola Celje
Višja strokovna šola

DISPOZICIJA






POSLOVNO KOMUNICIRANJE Z RAZISKAVO V PODJETJU X






Tinka Torek





Mentorica - predavatljica: Tatjana Kosi, univ. dipl. ekon.
Mentorica v podjetju: Zdravko Petek, dipl. ekon.




Celje, maj 2011

KAZALO VSEBINE

1 UVOD
1.1 Opredelitev področja in namen diplomskega dela
1.2 Opredelitev problema in cilji v diplomskem delu
1.2.1 Cilji v teoretičnem delu
1.2.2 Cilji v praktičnem delu
1.3 Hipoteze
1.4 Uporabljene metode dela
1.5 Omejitve pri izdelavi diplomskega dela

TEORETIČNI DEL

2 OSNOVE POSLOVNEGA KOMUNICIRANJA
2.1 Osnovni pojmi
2.2 Vrste komunikacij
2.3 Poslovno komuniciranje
2.3.1 Namen poslovnega komuniciranja
2.3.2 Cilji in strategija poslovnega komuniciranja
2.3.3 Vrste poslovnega komuniciranja
2.3.4 Ovire učinkovite komunikacij
2.4 Etika pri poslovnem komuniciranju
2.4.1 Korupcija in podkupovanje
2.4.2 Poslovna darila

3 PROMOCIJA NOVEGA IZDELKA
3.1 Lastnosti promocij
3.2 Vpliv promocij na stopnje v nakupnem procesu
3.3 Spodbujanje nakupa
3.4 Posredni in neposredni cilji promocij
3.5 Promovirani izdelki
3.6 Opredelitev novega izdelka
3.7 Prednosti novega izelka
3.8 Poslovno komuniciranje pri uvajanju novega izdelka

PRAKTIČNI DEL

4 PREDSTAVITEV PODJETJA PIVOVARNA LAŠKO, D.D.
4.1 Zgodovina podjetja
4.2 Izdelki podjetja Pivovarna Laško

5 POSLOVNO KOMUNICIRANJE PRI UVAJANJU NOVEGA IZDELKA V PIVOVARNI LAŠKO
5.1 Promocija novega izdelka
5.1.2 Poslovno komuniciranje s poslovnimi partnerji v Sloveniji
5.1.3 Poslovno komuniciranje s poslovnimi partnerji v tujini
5.2 Obvestilo kupcem o novem izdelku
5.3 Pogajanja z dobavitelji
5.3.1 Problemi pri komunikaciji s poslovnimi partnerji
5.3.2 Problemi pri komunikaciji z dobavitelji

6 RAZISKAVA
6.1 Metodologija
6.2 Analiza zbranih podatkov
6.3 Ugotovitve raziskave
6.4 Ovrednotenje hipotez

7 ZAKLJUČEK

8 LITERATURA IN VIRI



1 UVOD

1.1 Opredelitev področja in namen diplomskega dela

V nalogi bom predstavila temo s področja poslovnega komuniciranja in sicer kako se izvede poslovna predstavitev novih izdelkov.

Namen naloge je v teoretičnem delu predstaviti, kaj je uspešna poslovna predstavitev novega izdelka in katere so oblike poslovne predstavitve, v praktičnem delu pa predstaviti …


1.2 Opredelitev problema in cilji v diplomskem delu

1.2.1 Opredelitev problema

Z nalogo želim ugotoviti kako se podjetje ... Problem je že sama predstavitev izdelka kot del promocijske akcije. Z nalogo želim raziskati ali se podjetje zaveda pomena seznanjanja z novimi izdelki znotraj podjetja in to ne samo zaposlenih na področju komerciale temveč tudi širše, kako ima organizirane predstavitve novih izdelkov za posamezne ciljne skupine kupcev.

1.2.2 Cilji v teoretičnem delu

C 1: Predstaviti poslovno komuniciranje v zvezi z uvajanjem novega izdelka
C 2: Opisati oblike in cilje uspešne predstavitve novega izdelka (predstavitve znotraj podjetja zaposlenim, sejmi, prireditve, sponzorstva, degustacije, dnevi odprtih vrat itd.)
C 3: Predstaviti ovire dobre predstavitve novega izdelka.
C 4 : Izpostaviti prednosti in slabosti posameznih oblik predstavitve novega izdelka.

1.2.3 Cilji v praktičnem delu

C 1: Predstaviti podjetje X.
C 2: Predstaviti izdelke podjetja X.
C 4: Izdelati anketni vprašalnik.
C 5: S pomočjo ankete priti do veljavnosti zastavljenih hipotez.
C 6: V zaključku podati predloge izboljšave.

1.3 Hipoteze

H 1: Predpostavljam, da so …..
H 2: Menim, …
H 3: Ocenjujem, da so zaposleni ….
H4: Več kot polovica zaposlenih …

1.4 Uporabljene metode raziskovanja

V teoretičnem delu bom uporabila ……

V praktičnem delu bom pridobila primarne podatke z metodo spraševanja, intervjuja, lastnega opazovanja in s pomočjo anketnega vprašalnika.

1.5 Omejitve pri izdelavi diplomskega dela

Pri pisanju je bila glavna omejitev …
2 GLAVNI DEL NALOGE

Jedro diplomske naloge bo sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela.

V teoretičnem delu bom s pomočjo strokovne literature opisala poslovno komuniciranje pri uvajanju novega izdelka. Predstavila bom različne oblike predstavitve od sejemskega nastopa, predstavitev preko sponzorstva do osebne predstavitve izdelkov.

V praktičnem delu bom predstavila podjetje X. Opisala bom potek predstavitev novih izdelkov od sejemskih nastopov, predstavitve preko sponzoriranih prireditev in predstavitve gostincem kot tudi kako nove izdelke sprejemajo posamezni kupci. Predstavila bom vse oblike predstavitev, tako tiste, ki se izvajajo znotraj podjetja kot tiste, ki se izvajajo zunaj podjetja pri grosistih, gostincih oz. sponzoriranih podjetjih, športnih dogodkih itd.


Prav tako bom obdelala zbrane podatke, ki jih bom dobila s pomočjo anketnega vprašalnika, povzela osnovne ugotovitve ter ovrednotila postavljene hipoteze.
3 ZAKLJUČEK

V zaključku bom podala spoznanja in ugotovitve do katerih bom prišla med izdelavo diplomske naloge. Preverila in analizirala bom tudi veljavnost zastavljenih hipotez in doseganje v uvodu zastavljenih ciljev. Prav tako bom podala predloge za izboljšave.

Z izdelavo diplomske naloge bom razširila svoje znanje s področja predstavitve izdelkov posameznim ciljnim skupinam. Predvidevam, da bom z nalogo ugotovila kakšne so možnosti nastopa podjetja pri seznanjanju posameznih ciljnih skupin z novimi produkti. Prav tako bom ugotovila ali Pivovarna Laško upošteva vse možne oblike nastopa in morebitne razloge, če jih ne upošteva. S svojimi predlogi bom poskusila razširiti možne oblike nastopa z novimi izdelki na trgu.

4 LITERATURA IN VIRI

1. BENEDETI, Ksenija. 2008. Protokol, simfonija forme. 1. natis. Ljubljana: Planet GV
2. BUKOVŠEK, Tanja. 2010. Analiza nabave procesa v podjetju Gastro PET, d. o. o.: diplomsko delo [elektronski vir]. [Pridobljeno: 12. 5. 2011]. Dostopno na spletnem naslovu http://dkomu.uni-mb.si/Dokument.php?id=14774.

5 PRILOGE
Anketni vprašalnik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Tehnična navodila za pisanje diplomske naloge,magistrske naloge Seznam forumov -> Tehnična navodila za pisanje urejanje besedila diplome magistrske naloge Fakulteta za organizacijske vede (FOV) Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.