|
Tehnična navodila za pisanje diplomske naloge,magistrske naloge Tehnična navodila za pripravopisanjediplomske naloge,magistrske naloge,pravilnik o diplomiranju,tehnična navodila za urejanje besedila diplomske naloge diplomska naloga,tehnična navodila za magistrsko nalogo,tehnična navodila za urejanje magistrske naloge
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mojbozicek Administrator foruma
Pridružen/-a: 29.01. 2011, 16:37 Prispevkov: 422
|
Objavljeno: 05 Maj 2011 05:19 Naslov sporočila: Podiplomski študijski program druge stopnje (magisterij) Men |
|
|
Podiplomski študijski program druge stopnje (magisterij) Menedžment kakovosti
Temeljni cilji podiplomskega študijskega programa druge stopnje Menedžment kakovosti
Cilj podiplomskega programa druge stopnje (magisterij) Menedžment kakovosti je zagotoviti študentom internalizacijo temeljnih gradnikov sodobne paradigme kakovosti in odličnosti ter posredovanje tistih znanj in spretnosti, ki jim bodo zagotavljale širok nabor kompetenc, potrebnih za obvladovanje kakovosti in odličnosti.
Po zaključku druge stopnje (magisterij) bodo študentje usposobljeni za samostojno vodenje organizacijskih enot, ki jim je poverjena skrb za razvoj, vzpostavitev in nenehno izboljševanje sistemov kakovosti in s tem animiranje organizacijskega razvoja do vrhunske kakovosti oziroma odličnosti.
To bo pomenilo tudi potrebo po internalizaciji avtopoietičnega koncepta obvladovanja kakovosti in odličnosti, temelječega na spiralno-vijačnem zaporedju planiranja, izvedbe, preverjanja in ukrepanja (Demingov P-D-C-A krog).
Odločilno pomemben poudarek bo dan spoznavanju sodobnih pristopov, modelov in orodij, ki jih najboljše organizacije uporabljajo v svoji vsakodnevni praksi. Spoznavanje bodo študentje poglobili s kritično presojo podanih vsebin, prepoznavanjem temeljnih gradnikov in konceptov, s ciljem iskanja sinergijskih učinkov, izboljšav in predvsem integracij v celovit poslovni model.
Pogoji za vpis
V prvi letnik magistrskega študijskega programa Menedžment kakovosti se lahko vpiše:
* kdor je končal študijski program prve stopnje z ustreznih strokovnih področij in dosegel najmanj 180 kreditnih točk po ECTS (po bolonjskem sistemu);
* kdor je končal študijski program za pridobitev visoke strokovne izobrazbe ali študijski program za pridobitev univerzitetne izobrazbe z ustreznih strokovnih področij; (pred bolonjskim sistemom);
* kdor je končal enakovredne študijske programe, navedene v prejšnjih alinejah, z drugih strokovnih področij ter opravil dodatne študijske obveznosti v obsegu 12 kreditnih točk po ECTS. Dodatne študijske obveznosti študent opravi pred zagovorom magistrske naloge z opravljanjem predmetov Temelji organizacije (6 KT) in Teorija organizacije (6 KT).
Šola lahko omeji vpis, če število prijav bistveno presega število razpisanih mest. V primeru omejitve vpisa bodo kandidati/ke izbrani glede na povprečno oceno dodiplomskega študija.
Kot ustrezna strokovna področja se upoštevajo upravne in poslovne vede.
Neposredno v drugi letnik programa Menedžment kakovosti se lahko vpišejo kandidati z univerzitetno izobrazbo, pridobljeno v štiriletnih programih. Tem se skladu z 49. členom Zakona o visokem šolstvu prizna 60 KT. Glede na dejstvo, da ima celoten program 120 KT, morajo do zaključka programa opraviti izpite (v obsegu 30 KT) in magistrsko nalogo (v obsegu 30 KT).
Kandidati, ki se vpišejo neposredno v drugi letnik, morajo opraviti naslednje študijske obveznosti:
* en predmet iz skupine A (obvezni fakultetni teoretični in metodološki predmeti) – 8 KT,
* tri predmete iz skupine B (izbirni modulski predmeti) – 17 KT,
* en predmet iz skupine C (izbirni predmeti) – 5 KT,
* magistrsko delo – 30 KT
Diplomanti tistih programov, ki niso opredeljeni kot sorodna strokovna področja, morajo pred zagovorom magistrske naloge opraviti še diferencialne obveznosti iz predmetov Univerzalna odličnost (6 KT) in Sodobne organizacijske teorije (6 KT).
Predmetnik
Program traja dve leti in je razdeljen v štiri semestre. Ovrednoten je s 120 KT. Prvi trije so namenjeni izvajanju predmetov, pri čemer vsak semester sestoji iz petih predmetov, medtem ko je četrti semester namenjen delu študentov na izdelavi magistrske naloge. Program vsebuje petnajst predmetov, od katerih jih je deset obveznih, dva izbirna in trije izbirni modulski predmeti. Zaključi se z izdelavo magistrske naloge.
1. letnik
Zap. št. Tip Učne enote Organizirano študijsko delo
P V LV KT
1. semester
1 A Univerzalna odličnost 30 30 6
2 A Kvalitativno raziskovanje 30 30 6
3 A Metode kvantitativne analize 30 30 7
4 A Globalno trženje, odjemalci in partnerstva 30 30 6
5 A Vodenje, etika in družbena odgovornost 30 20 5
2. semester
6 A Strategije in procesi 30 30 6
7 A Zaposleni in ustvarjalnost 30 30 6
8 A Sodobne organizacijske teorije 30 30 6
9 A Sodobni pristopi kakovosti in odličnosti 30 30 7
10 C Izbirni predmet 30 20 5
2. letnik
Zap. št. Tip Učne enote Organizirano študijsko delo
P V LV KT
3. semester
1 A Magistrski raziskovalni seminar – priprava strokovnega članka 15 30 8
2 B Modulski predmet 1 30 30 6
3 B Modulski predmet 2 30 30 6
4. semester
4 B Modulski predmet 30 20 5
5 C Izbirni predmet 2 30 20 5
6 Magistrska naloga* 30
* Študent/ka v tretjem semestru izbere mentorja magistrske naloge in izdela predlog teme magistrske naloge. Ta obveznost je ovrednotena z 10 kreditnimi točkami, ki jih študent/ka dobi, ko temo naloge izbrani mentor oceni s pozitivno oceno. V četrtem semestru študent/ka nadaljuje s pisanjem magistrske naloge pod mentorstvom izbranega mentorja. Magistrska naloga je tako vredna skupaj 30 KT.
Izbirni modul Odličnost menedžmenta
Zap. št. Tip Učne enote Organizirano študijsko delo
P V LV KT
1 B Odličnost menedžmenta 30 30 6
2 B Organizacijsko vedenje 30 30 6
3 B Odličnost vodenja 30 20 5
Izbirni modul Odličnost proizvodov in storitev
Zap. št. Tip Učne enote Organizirano študijsko delo
P V LV KT
1 B Poslovna odličnost 30 30 6
2 B Menedžerski informacijski sistemi 30 30 6
3 B Učeča se organizacija in menedžment znanja 30 20 5
Izbirni predmeti
*izbere se lahko tudi posamezen predmet znotraj neizbranega modula
Zap. št. Tip Učne enote Organizirano študijsko delo
P V LV KT
1 C Kakovost življenja 30 20 5
2 C Kakovost vladanja 30 20 5
3 C Kakovost in odličnost v turizmu 30 20 5
4 C Kakovost in odličnost v zdravstvu 30 20 5
5 C Kakovost in odličnost v javni upravi 30 20 5
6 C Kakovost in odličnost v šolstvu 30 20 5
7 C Ravnanje z okoljem in trajnostni razvoj 30 20 5
8 C Globalizacija poslovanja 30 20 5
Splošne kompetence
Študenti bodo v okviru magistrskega študijskega programa Menedžment kakovosti pridobili naslednje splošne kompetence:
* Razumevanje in upoštevanje raznolikosti globalnega okolja pri organizaciji, izvajanju in nenehnem izboljševanju celovite kakovosti in poslovne odličnosti.
* Poznavanje in razumevanje družbenih, organizacijskih in med organizacijskih procesov in sposobnost njihove kompleksne analize.
* Usposobljenost za prepoznavanje potreb po spremembah in uvajanju le teh.Uporaba metodoloških orodij, tj. izvajanje, koordiniranje in organiziranje raziskav, uporaba raznih raziskovalnih metod in tehnik.
* Sposobnost kritične presoje pri izbiri, aplikaciji in izboljšavah sodobnih pristopov, modelov in orodij kakovosti in odličnosti.
* Sposobnost oblikovanja izvirnih idej, konceptov in rešitev določenih problemov.
* Koherentno obvladovanje temeljnega znanja, sposobnost povezovanja znanja z različnih področij na katerih temeljita kakovost in poslovna odličnost.
* Razvoj komunikacijskih sposobnosti in spretnosti za komuniciranje z različnimi okolji.
* Sposobnost timskega dela, tj. pripravljenost na sodelovanje, kooperativnost, upoštevanje mnenj drugih in izpolnjevanje dogovorjene vloge v okviru tima in skupine.
* Poznavanje profesionalne etike, pravne zakonodaje, priznavanje in spoštovanje moralnih in etičnih načel in vrednot ter njihova uporaba pri delu.
* Usposobljenost za predstavitev pridobljenega temeljnega znanja in raziskovalnih dognanj v obliki projektne naloge, aplikativne, razvojno raziskovalne naloge ali strokovnega članka.
* Usposobljenost za izobraževanje, vzgojo in mentorsko delo pri promociji kakovosti in poslovne odličnosti.
* Usposobljenost za sprejemanje odgovornosti za profesionalni razvoj in učenje, izboljševanje lastnega dela skozi evalvacijo z namenom samopreseganja in s tem nenehnega izboljševanja kakovost in odličnost dela.
Predmetno specifične kompetence
Študenti bodo v magistrskem študijskem programu Menedžment kakovosti pridobili naslednje predmetno specifične kompetence:
* Internalizacija avtopoietičnega koncepta obvladovanja kakovosti in odličnosti, temelječega na spiralno-vijačnem zaporedju planiranja, izvedbe, preverjanja in ukrepanja.
* Internalizacija temeljnih gradnikov sodobne paradigme kakovosti in odličnosti.
* Sposobnost osredotočenja na potrebe trenutnih in potencialnih odjemalcev proizvodov in storitve z namenom povečevanja njihove zvestobe.
* Zmožnost razvijanja vzajemno koristnih odnosov s partnerji, temelječih na zaupanju, izmenjavi znanja in integraciji.
* Sposobnost usmerjanja ustvarjalnih zmogljivosti sodelavcev, na podlagi skupnih vrednot in kulture zaupanja ter pooblaščanja, ki vsakogar spodbuja k vključevanju.
* Obvladovanje oblikovanja in nenehnega izboljševanja procesno koncipirane organizacije na podlagi procesov in dejstev.
* Sposobnost usmerjanja in izmenjave znanja v okviru kulture stalnega učenja, inoviranja in izboljševanja.
* Internalizacija vedenja, ki ustvarja jasnost in enotnost namena v mejah organizacije ter okolja, v katerem lahko organizacija in njeni zaposleni izkazujejo svojo odličnost.
* Zmožnost družbeno odgovornega delovanja na osnovi etičnosti ter preseganja pričakovanj in pravil najširše družbe.
* Sposobnost usmerjenosti v rezultate s ciljem uravnoteženega zadovoljevanja potreb vseh udeleženih strani.
* Usposobljenost za reševanje konkretnih delovnih problemov z uporabo znanstvenih metod in postopkov.
* Celostno obvladovanje temeljnega znanja na področju kakovosti in poslovne odličnosti ter metodologije raziskovanja ter njegova interdisciplinarna uporaba.
* Razumevanje in uporaba metod kritične analize in razvoja teorij ter njihova uporaba pri reševanju problemov s področja kakovosti in poslovne odličnosti.
* Razvoj veščin in spretnosti v uporabi znanja na področju kakovosti in poslovne odličnosti
* Poglobljeno poznavanje in razumevanje organizacij in procesov v sodobnem poslovnem okolju.
* Obvladovanje izbranih pristopov, modelov in orodij na področju kakovosti in poslovne odličnosti.
* Sposobnost uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij in sistemov na področju kakovosti in poslovne odličnosti.
* Organizacijske in vodstvene spretnosti za usmerjanje dela v organizaciji.
* Usposobljenost za svetovalno delo (prenos znanja). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|